ERVARINGEN

De takenlijst als uitgangspunt werkt echt fijn, dat geeft rust!
Mart Welten, Vanderlande 

Nu ik mijn to-do-lijst ingepland heb in mijn agenda, is mijn werk voor de komende deadline al af. Ik hou veel beter overzicht op mijn echte prioriteiten. En heb zo ook rust in mijn hoofd en kan werkzaamheden met een goed gevoel aftikken.
Renu Lachminarain, Erasmus MC

Meer overzicht, daardoor meer inzicht.
Paul van Kan, Heineken

Dankzij Dominique van Priority Management heb ik extra grip gekregen op mijn eigen tijd, waardoor ik effectiever ben in het behalen van mijn doelstellingen.
Paul Jansen Adviseur Investment Management, Havenbedrijf Rotterdam N.V.

De training Priority Management heeft mij geholpen bewust te worden bij het stellen van prioriteiten, het creëren van denkmomenten en het maken van een betere planning van mijn werkzaamheden.
Dit leidt onmiddellijk tot een hogere kwaliteit van mijn output en meer innerlijke rust.
Reinoud Ottervanger, Heineken

Meer plezier in je werk?

We zijn druk: we bellen, we mailen, we praten, we schrijven, we luisteren. En toch aan het eind van de dag hebben we het gevoel dat heel weinig echt gepresteerd hebben, omdat we niet echt iets hebben afgekregen.
Als het wel lukt om de taken af te krijgen en je de berg werk ziet slinken, krijg je meer plezier in je werk.
In de workshop TimeManagement leer je op een prettige manier hoe je meer greep kunt krijgen op het (beter) organiseren van je werk en meer rust te krijgen in de tent.
Het “toverwoord” hierbij is: keuzes maken, prioriteiten stellen.
In de workshop leer je hoe je werkdag kunt plannen, hoe je pro-actief met onverwachte zaken (die zich vaak toch wel aandienen) kunt omgaan. Kortom: hoe lukt het me om regie te houden op de besteding van mijn tijd en in minder tijd meer kan doen. Tot ieders tevredenheid, maar vooral van je zelf.
Onderdeel van de workshop is een werkplekbezoek. Hier wordt, op mogelijk confronterende wijze, de situatie op je werkplek in kaart gebracht en mogelijkheden tot verbetering aangereikt.
Ik heb met veel plezier deelgenomen aan de workshop. Het geleerde is al snel in praktijk gebracht: de stapels papier op mijn bureau zijn weg en keurig geordend (cleandesk). De volgende stap, het ordenen van de emailberichten, (cleandisk) volgt binnenkort.
Voor een ieder: zeer aan te bevelen om deze workshop te volgen. Een goede tijdsinvestering!
Leo Broekhuis, Gemeente Lelystad

Priority Management bracht mij rust, overzicht en ruimte.
Mike Sanders, Finaltrust

Prioritymanagement is binnen het Havenbedrijf Rotterdam een begrip! Veel medewerkers hebben al een klassikale training gekregen, gevolgd door begeleiding op de werkplek. Op deze manier werken de medewerkers van het Havenbedrijf efficiënter.
De samenwerking met Dominique van Hemelrijk is uitstekend. Ze reageert altijd snel op vragen en koppelt uitstekend terug over trainingen uit het verleden. De cursisten zijn ook erg over haar te spreken, Dominique brengt de training met veel enthousiasme waardoor iedereen actief blijft.
Dyanne den Boestert en Marjolein van der Meer, Havenbedrijf Rotterdam

Reacties zijn gesloten.