top of page
Image by Javier M.

OVER ONS

Priority Management biedt al meer dan 40 jaar unieke en op best practice gebaseerde trainingen die meteen resultaten opleveren. De methode en het proces is eenvoudig te implementeren en maakt een onmiddellijk verschil. Wij zijn  wereldwijd actief en hebben als doel organisaties en individuen te helpen het "werkwelzijn" op de werkplek te vergroten. Wij reiken handvatten  aan om de werkdruk te verminderen en het werkplezier  te verhogen door aan  de  juiste taak op het juiste moment te werken en de gewenste resultaten te bereiken.

Het kantoor van Priority Management in Haarlem maakt deel uit van een internationaal netwerk van meer dan 55 kantoren, met  hoofdkantoor in British Columbia, Canada.

 

Wij trainen  in het Nederlands, Engels, Frans, & Duits.

WAAROM DEZE TRAINING?

KLAAR OM JE TIME MANAGEMENT NAAR EEN HOGER NIVEAU TE TILLEN? 

Wij willen individuen en organisaties helpen om een ​​positief resultaat te creëren
met behulp van nieuwe, praktische manieren van werken.


We zijn er trots op mensen rust te brengen na een werkdag, om zo ook tijd en energie te  hebben voor al die andere zaken die ook belangrijk zijn in ons leven

ONZE WAARDEN 

Betrokkenheid

Omdat wij samen met je onze beloften willen waarmaken

Flexibiliteit

Omdat wij begrijpen dat in deze wereld zaken snel kunnen veranderen

Betrouwbaarheid

Omdat het de voorwaarde is voor onderling vertrouwen

Effectiviteit

Omdat wij samen resultaten willen bereiken

Uitmuntendheid

Omdat het een gewoonte is die we voortdurend willen herhalen

Levenslust

Omdat wij met groot plezier dit werk doen

ONZE TRAININGSOPZET

WIJ KENNEN GRAAG JE WENSEN EN VERWACHTINGEN VOOR DE TRAINING
& WILLEN DEZE AFSTEMMEN OP JE LEERDOELEN

We bespreken samen voor de training je doelstellingen worden om   te beantwoorden aan je of jullie  verwachtingen. We sturen een  vragenlijst uit voor de training  en die helpt ons om het traject op maat te maken voor jou en ook voor je team.

ACTIEVE LEERERVARING

Wij geloven in 'al doende leren' door gebruik te maken van praktische processen en met "live "trainers die begeleiden bij het introduceren van de  nieuw manieren van werken.

Jullie vragen worden beantwoord door een mens, niet door een robot!

EVALUATIE OP HET EINDE VAN DE  TRAINING

Wij vinden feedback belangrijk en presenteren de geconsolideerde trainingsresultaten, een goede manier om de WorkingSmart-resultaten te controleren.

1-1 VERVOLGAFSPRAAK

Een individueel opvolggesprek van 60 minuten past de technieken aan voor ieders werk, zo kan je echt toepassen wat voor jou werkt.

Dit ondersteunt dan weer de gedragsveranderingen op de lange termijn.

LEVENSLANGE ONDERSTEUNING

Je hebt vragen nu je met een andere versie van Outlook of andere tools werkt?

Of je verandert van baan en je wil graag verder Sm@rt werken?

We zijn er voor je! Wij helpen met plezier!

Contacteer ons op  info@prioritymanagement.nl

WIJ BEWIJZEN

Iedereen KAN  prioriteiten stellen!  Niemand is een geboren chaoot!

WE GELOVEN

Doelstellingen KUNNEN op tijd worden gehaald

WIJ STEUNEN

Werkgerelateerde stress MOET verminderen

Hoofdkantoor
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon

Priority Management International

1595 Cliveden, Ave Unit 7

Delta Vancouver British Columbia

V3M 6M2

Canada

Kantoor Nederland

Priority Management Nederland

Oudeweg 8, 2031 CC Haarlem

+31 237600314

© 2024  Priority Management International - Nederland.
All rights reserved. "Priority®", "WorkingSm@rt®" and “A Better Way To Work®” are registered trademarks of Priority Management International Inc.

bottom of page