top of page
xx7m8eJAvgKbCZfd8se8FB.jpg

Beheer en deel notities in een digitale bibliotheek

OVER DEZE OPLEIDING

OneNote effectief en slim gebruiken voor het snel opslaan en vinden van al je notities, ideeën en informatie met als resultaat o.a. beter voorbereid te zijn op vergaderingen en projecten want je hebt alles over één onderwerp op één plek.

 

Deze cursus helpt je bij het maken, bewerken, ordenen en verbeteren van notities met maximale flexibiliteit in OneNote, terwijl je tijd wint, je hoeft niet meer te zoeken waar wat zit ! 

WSON.jpg
LAST VAN DIT?
DUTCH CHALLENGES.png
WORKINGSMART GEDRAG + RESULTAAT = OPLOSSINGEN
WSMO Behaviours (9).png
RESULTAAT        
GEDRAG         
TRAININGSINHOUD
  1. Best practices voor informatiebeheer

  2. Aan de slag met OneNote

  3. Notities nemen

  4. Notities koppelen, taggen en lokaliseren

  5. Notities delen

  6. Standaard operatieprocedures

  7. Integratie van OneNote met Microsoft TEAMS & Outlook

VOOR WIE

Iedereen die zijn aantekeningen van gesprekken, vergaderingen of onderzoek wil centraliseren en organiseren, met de optie om ze te delen

FORMAAT

Hands-on sessies onder leiding van een trainer: Workshops van 4 uur fysiek  of online webshops van 4 uur of 2 x 2 uur

Talen: Wij trainen  in het Engels, Frans, Duits, Nederlands

Vervolg Individuele Coaching: 60 minuten Online

Klasgrootte: Maximaal 20 personen per klas

Maatwerk: Trainingsdoelen worden vooraf besproken

WAT KAN JE VERWACHTEN

Opfrissessies voor cursisten : Doe mee aan een gratis online opfrissessie van 1 uur met een van onze Priority Coaches

Uitgebreide leergids: Individuele virtuele leergids met trainingsinhoud om naar te verwijzen, wanneer u maar wilt

Doorlopende ondersteuning: WorkingSmart Helpdesk (stuur ons op elk gewenst moment een e-mail naar  info@prioritymanagement.nl)

LearningLink: onze maandelijkse e-nieuwsbrief over productiviteit 

ONZE KLANTEN ZEGGEN HET BETER

BOUW
INDUSTRIE

"Hiermee kunt u interactiever zijn met anderen binnen uw team, binnen uw gegeven project en een handig hulpmiddel om zinloze e-mails te verminderen."

COSMETICA
INDUSTRIE

"Gaf veel inzicht in de geavanceerde functies en hoe deze verband houden met andere apps."

FARMACEUTISCH
INDUSTRIE

"Zal alle niveaus ten goede komen, niet alleen het management."

REGERING
AFDELING

"Geweldig voor efficiëntie bij het maken van aantekeningen bij vergaderingen, het doorzoeken van oude aantekeningen, het organiseren van vergaderingen en het volgen van projecten of andere items."

Hoofdkantoor
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon

Priority Management International

1595 Cliveden, Ave Unit 7

Delta Vancouver British Columbia

V3M 6M2

Canada

Kantoor Nederland

Priority Management Nederland

Oudeweg 8, 2031 CC Haarlem

+31 237600314

© 2025 Priority Management International - Nederland.
All rights reserved. "Priority®", "WorkingSm@rt®" and “A Better Way To Work®” are registered trademarks of Priority Management International Inc.

bottom of page